Igor Dodon preia inițiativele Ministerului Economiei și Infrastructurii

Distribuiti mai departe...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

La inițiativa Ministerului Economiei și Infrastructurii, pe 31 martie, a avut loc o ședință cu reprezentanții celor mai mari rețele de magazine alimentare din țară : „Metro”, „Kaufland Moldova”, „Green Hills Market”, „Fidesco”, „Fourchette”. Același eveniment este refelectat printr-un comunicat emis de serviciul de presă al Președintelui Republicii Moldova, Igor Dodon, în care acesta, este dat drept inițiatorul acestor discuții. În aceeași înștiințare oficială, Ministerul Economiei, care a avut ideea organizarii acestei intruniri, este amintit doar ca participant alături de  ministerele Afacerilor Interne,  Agriculturii și Dezvoltării Mediului.

 

În cadrul ședinței s-a discutat despre aprovizionarea magazinelor cu produse alimentare și mărfuri, prețuri, măsurile de protecție a angajaților și clienților în contextul epidemiei de COVID-19.

După ce au fost expuse toate opiniile s-a constatat că nu există impedimente în asigurarea populației cu produse alimentare necesare, întrucât fiecare rețea analizează dinamica tranzacțiilor pentru ultimele șase luni și își asigură stocurile de mărfuri în volumul necesar.

 

Tot astăzi,  ministrul Economiei, Sergiu Răilean a discutat,  în cadrul unei video conferințe, cu producătorii din industria farmaceutică națională despre  provocările crizei pandemice de COVID-19, dar și suportul pe care îl poate acorda Ministerul Economiei și Infrastructurii în aceste circumstanțe.

 

leave a reply