NordNews
Avem ce spune

Lacoste își schimbă logoul

Lacoste este o marcă de vestimentație prêt-à-porter de calitate superioară înființată în 1933, logoul distinctiv al companiei fiind crocodilul. Cu toate acestea, pentru prima dată în istorie, brandul renunță temporar la acest animal înlocuindu-l cu alte 10 specii care sunt pe cale de dispariție, scrie old.zugo.md.
Marca de îmbrăcăminte franceză a creat o serie limitată de cămăși polo, care include 10 dintre cele mai amenințate specii din lume menite să atragă atenția asupra stării globale a biodiversității.
Ediția limitată de cămăși de tip Polo „Lacoste x Salvează Speciile Noastre”, care include animale pe cale de dispariție, cum ar fi Tigrul Sumatran și Iguana Rock Anegada, în locul faimosului crocodil au fost lansate în timpul Săptămânei Modei la Paris, pe 1 martie 2018. 

Mai mult de atât, pentru fiecare specie, numărul de cămăși polo produse corespunde cu numărul de animale rămase în sălbăticie. De exemplu, cele mai limitate au fost cele cu Marsuinul de Pacific, animale dintre care doar 30 au mai rămas în libertate. În total, au fost create 1775 de cămăși polo.
Încasările de la vânzarea cămășilor vor fi donate Uniunii Internaționale pentru Conservarea Naturii (IUCN), o organizație internațională de 70 de ani care activează în domeniul conservării naturii și utilizării durabile a resurselor naturale.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata