Sfaturi (in)utile //Cum să te detoxifiezi corect

În acest sezon, corpul este mai predispus la încarcare cu toxine și nu-și mai poate îndeplini corect funcțiile. Cheia principală a detoxifierii este consumul corespunzator de lichide. Printr-o hidratare corecta, epurarea toxinelor se va realiza mai usor la nivel renal, drenajul limfatic va fi mai eficient, iar pielea va fi mai frumoasă și mai curată. Consumă minim doi litri de lichide pe zi, evitând băuturile carbogazoase, alcoolul și lichidele îndulcite.

 

  • Bea în fiecare dimineață fresh-uri de fructe și legume pentru un boost de energie și vitalitate. Acestea sunt bogate în vitamine, minerale și antioxidanți și ajută la eliminarea toxinelor. De real ajutor sunt sucurile de roșii, țelină, castraveți, morcovi, spanac, citrice, banane, capșune, pepene, ananas, piersici.

Related image

  • Pentru o detoxifiere optimă consumă 200 ml de apă plată cu lamâie cu 10 minute înaintea micului dejun. Această combinație va ajuta la arderea mai rapidă a caloriilor și la eliminarea facilă a depozitelor adipoase.

Related image

  • Consumă alimente verzi crude pentru a evita degradarea vitaminelor și a altor substanțe nutritive. Acestea sunt bogate în apă și fibre și vor ajuta la reglarea tranzitului intestinal.

Related image

  • Manâncă supe de legume (morcovi, roșii, varză, ardei, ceapă, țelină). Acestea sunt foarte sărace în calorii și te vor ajuta atât în detoxifiere, cât și în pierderea de kilograme.

Image result for supe de legume

  • Bea ceai verde. Este util în detoxifiere și aduce un aport mare de antioxidanți, care te ajută să faci față mai ușor stresului oxidativ zilnic.

Related image

  • Consumă alimente bogate în Omega 3 pentru prevenția aterosclerozei, o patologie din ce în ce mai frecventă caracterizată de depunerea de grăsimi pe vasele de sânge. Între aceste alimente se numără peștele, avocado, nucile, semințele.

Image result for peștele, avocado, nucile, semințele

  • Aportul de fibre este important pentru ușurarea tranzitului intestinal și pentru protejarea florei bacteriene normale. Fibrele ajută la prevenția constipației, astfel evitându-se stagnarea toxinelor la nivel colonic.

Related image

 

leave a reply