ână la începerea campaniei electorale, partidele politice au declarat cheltuieli de sute de mii de lei. Cele mai mari investiții au fost făcute pentru materialele publicitare, iar lider la capitolul cheltuieli este Partidul Politic „Șor”, care până la 25 ianuarie a cheltuit aproape 687 de mii de lei, scrie zdg.md.
Partidului lui Ilan Șor a raportat la Comisia Electorală Centrală (CEC) că de la sfârșitul lunii decembrie până la începerea campaniei electorale a avut un venit de 687 de mii de lei, bani adunați din donațiile oferite partidului de către persoane juridice. Aceste venituri au fost însă cheltuite practic în totalitate până la 25 ianuarie. Partidul „Șor” a alocat cei mai mulți bani pentru cheltuielile publicitare – circa 459 de mii de lei, dintre care doar 361 de mii de lei au fost risipiți pentru panourile publicitare. Alte 227 de mii de lei au fost investite în alte materiale promoționale (afișe, fluturași, postere etc.).
Partidul Socialiștilor din R. Moldova este cea de-a doua formațiune politică care a cheltuit sute de mii de lei în campanie preelectorală. Potrivit rapoartelor prezentate la CEC, de la 26 decembrie până la 19 ianuarie, PSRM a avut venituri de 514 305 lei, iar cheltuielile în această perioadă au însumat exact 514 305 lei. Spre deosebire de celelalte formațiuni politice, socialiștii și-au irosit tot venitul practic pentru materialele promoționale. Astfel, pentru afișe, fluturași, stegulețe, PSRM a cheltuit 513 896 de lei.
Citiți materialul integral pe zgd.md.
Topul formațiunilor politice care au cheltuit cei mai mulți bani până la începerea campaniei electorale

Articolul precedent